THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, November 21, 2010

Mooody.......

Tomorow..u SPM jor..I dont even have a chance to say gahyaw to u..Mayb i dont even have the courage..i am such a coward?i think i am.what am i waiting..i scare wat..如此没用的我.对不起.Sorry.if i make all of u dissapointed.Many 心事tonight.over 12am many samsi..After a dota game..I felt emo and tired.What that game i doing?对我自己很失望.刚才和一个朋友chatting.他叫我不要去酱多我喜欢的那个人的家过夜..万一..看到她跟other boy dating or fetch she back.wo jiu Totally GG.想了一下.伤心?我已经没有感觉了.痛苦?习惯了.我想我没有心脏病.还可以tahan..你明天考试咯.加油啦.你的努力.我看得出.很清楚.可能很多人觉得.我想太多.对不起.我真的也不想.我承认.我软弱.I will try to stay tough.突然.我看到你online了.但是我却犹豫着要不要告诉你.我的加油.多么的可悲..Sometimes i really 烦MY team de thing..Haiz.算了吧..有时真的很想把烦恼都丢掉..什么多不要想.不要管.I also dono what i am thinking.Haiz..suan le ba.Hope u did well in your SPM.

0 comments: